Shop Mobile More Submit  Join Login
Zuko's Facebook by poopyhead1234 Zuko's Facebook by poopyhead1234
NOTE: I'm really flattered that some of you think this is well-made enough to pass as an actual facebook page, but it isn't. This page does not exist. I made this. Please stop asking for a link haha.

Book Four: Facebook haha

I clearly have too much time on my hands....

Bits I left out, but still might make and upload separately:

Zuko Gonna go spar with a blind 12-year old girl, bbl.
-----Jin o_o

Zuko is now in a relationship with Katara.
-----Ursa Grandchildren!
-----Iroh Grandchildren!

Ozai comment on my pics!!!
-----Zuko QUIT POSTING ON MY WALL

Azula This is you ----> O_< hahahahaha
-----Ozai likes this.
-----Zuko NOT FUNNY.

Zuko (Something about tying Katara to a tree)
-----Hakoda ...
-----Sokka ...
-----Katara SHUT UP ZUKO


Facebook (c) Not me. Some guy.
Add a Comment:
 
:icontheagentofvenom:
theagentofvenom Featured By Owner Jun 3, 2016  Student Writer
You're too funny!
Reply
:iconcheliseville:
Cheliseville Featured By Owner Apr 13, 2015
lol, how does Toph use facebook?
Reply
:icongeorgexu94:
georgexu94 Featured By Owner Jun 2, 2015  Student Traditional Artist
;) This will help: fav.me/d2w9wc1
(Katara is typing for her)
Reply
:iconcheliseville:
Cheliseville Featured By Owner Jun 9, 2015
Oh! Thanks! :)
Reply
:iconquazmoo:
Quazmoo Featured By Owner Nov 21, 2014
Fucking cool, dude! ^^
Reply
:iconchibimariana:
chibimariana Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist General Artist
hahahaha very funny! XD
Reply
:iconshadedflametherogue:
ShadedflametheRogue Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I can't stop laughing, this is hilarious!
Reply
:iconsaeryena:
Saeryena Featured By Owner Aug 17, 2014  Student General Artist
This is awesome! I wish I could post on his wall.
Reply
:iconspiritwolf1471:
SpiritWolf1471 Featured By Owner Aug 16, 2014  Student General Artist
Lol XD
Reply
:iconnevilwonder:
nevilwonder Featured By Owner Jun 22, 2014
Read guide to know "how to unlike pages on facebook" or "how to unlike all pages on facebook". Read step by step process of unlike all facebook pages.How to unlike all pages on facebook at once
Reply
:icondx-toxik-lips-xd:
Dx-Toxik-Lips-xD Featured By Owner Apr 27, 2014  Hobbyist Artist
Haha. Hilarious. :))
Reply
:iconshadowumbreon768:
shadowumbreon768 Featured By Owner Apr 4, 2014
OMG, hilarious!!!
Reply
:iconluvmyths:
LuvMyths Featured By Owner Mar 2, 2014  Student Writer

How did you make this?


Reply
:iconandyofindiana:
AndyofIndiana Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
How can Toph type?  She's blind and her feet can't tell if anything she's typed is wrong.
Reply
:icontinatrollitaliana:
TinaTrollItaliana Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist
LoL, laughed so much.
Reply
:iconksb78:
ksb78 Featured By Owner Sep 19, 2013
Ah, the old school Facebook page. Remember those days? Can't believe Facebook is a decade old. I miss the old look.
Reply
:iconsilverghostphotos:
SilverGhostPhotos Featured By Owner Sep 7, 2013  Hobbyist Photographer
Looooool !! :D It's very funny xD xD :D
Reply
:iconfirerazor:
FireRazor Featured By Owner Aug 24, 2013  Hobbyist General Artist
This makes me giggle. Thank you.
Reply
:iconequestrian-equine:
Equestrian-Equine Featured By Owner Jun 28, 2013  Student General Artist
omg that's so perfecttttt xD
Reply
:icondesdemona-lethe:
Desdemona-Lethe Featured By Owner Jun 18, 2013
I find this highly amusing.
Reply
:iconlinoru-chan:
Linoru-chan Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
aang's profile pic rocks! :D big love!
Reply
:iconsceneybeany:
SceneyBeany Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lol!
Reply
:iconwrittenwrotewrite:
WrittenWroteWrite Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist General Artist
love it!!
Reply
:iconmapleandanimecrazy:
MapleAndAnimeCrazy Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
I just love that "Hello. Zuko Here." At the top left X'D
Reply
:iconacemonify:
acemonify Featured By Owner Mar 6, 2013   Digital Artist
Me: "Just had an amazing time with my friends. Love you all" *3 likes*
Popular girl: "lol I just blinked!" *503 likes and 820 comments*
Reply
:iconzuko4fire:
Zuko4fire Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist Artist
hahahahahhahahahahahahaahahahhahahahahahah
Reply
:iconserigalatunggal:
SerigalaTunggal Featured By Owner Feb 24, 2013
no azula?
Reply
:iconzutaraera:
ZutaraEra Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
This made me laugh. Out loud. It's so true to life!!!
Reply
:iconsmileyymonsterr:
SmileyyMonsterr Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
This is hilarious. XDXD
Reply
:iconskullzhead:
skullzhead Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Th arguments between Ozai and Zuko are really funny-> This page was put together pretty well. "Where's mom?" "Not tellin."
Reply
:iconmissolivialee:
MissOliviaLee Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Digital Artist
hahahahaha Where is mom? Not telling...
Reply
:iconmkidkap123:
Mkidkap123 Featured By Owner Dec 17, 2012  Student Digital Artist
LOVE IT! so funnny!
Reply
:iconabbi-black:
Abbi-Black Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Zuko: Oh no...Mai's mad at me again.
---Mai: What does that mean?!
---Zuko: Oh no...
---Aang: What did you do?
---Zuko: Did Katara update her releationship status at all?
---Aang: No...


I don't support Zutara, but you know...
Reply
:iconanisahmajeed:
anisahmajeed Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
lol www.sexyfirelord.com
Reply
:iconanisahmajeed:
anisahmajeed Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Ozai: I hate you
Azula likes this.
Reply
:iconearthdraconian:
EarthDraconian Featured By Owner Dec 2, 2012
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH I've lol'd so much seeing this.
Reply
:iconxxsoulnotexx:
xXSoulNoteXx Featured By Owner Nov 24, 2012
You sir,deserve a cookie.
Reply
:iconx3haros:
X3HaroS Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist
This is sooooooooooooo epic !
Reply
:iconhannihamster:
HanniHamster Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha good job lol
Reply
:iconfirelillyz:
firelillyz Featured By Owner Oct 19, 2012  Student General Artist
First off, zutara!!!!:heart: *cough* ok im good. and btw Mai would never EVER comment "lol". XD
Reply
:iconriiriimush:
Riiriimush Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist General Artist
HAHAHAHAHAHA soooooooooooo funny!
Reply
:icongildedcage:
GildedCage Featured By Owner Sep 21, 2012  Student Traditional Artist
I didn't read the description first so I actually looked up his fan club. Very disappointed... Now my history looks weird. XD
Reply
:iconskullzhead:
skullzhead Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh my gawd, your comment made my day. :iconcryforeverplz:
Reply
:icongildedcage:
GildedCage Featured By Owner Dec 23, 2012  Student Traditional Artist
XD I'm very glad
Reply
:iconmidnightwillow11195:
midnightwillow11195 Featured By Owner Sep 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg!!! Zuko (Something about tying Katara to a tree)
-----Hakoda ...
-----Sokka ...
-----Katara SHUT UP ZUKO
PUT IT IN THERE!!!!! and all in all, EPIC!
Reply
:iconsupergeekgr33n:
SupergeekGr33n Featured By Owner Sep 7, 2012
Aang's bits are the best. "quit making pages for your animals, it's weird." ":("

Also, I noticed Ursa didn't tag Azula in the album My Children. Aww.. Also, how on Earth did Ozai and Zuko end up as Facebook friends!?

All in all, hilarious.
Reply
:iconykeproblematenemos:
ykeproblematenemos Featured By Owner Sep 3, 2012  Professional Digital Artist
haha, genial!
Reply
:iconnafanua123:
Nafanua123 Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist General Artist
hahaha WHERE IS MOM!?
Reply
:iconalyannalouise:
alyannalouise Featured By Owner Sep 2, 2012
hahahhaha, nice one.
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
July 18, 2010
Image Size
495 KB
Resolution
1409×2500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
91,200 (3 today)
Favourites
2,972 (who?)
Comments
715
Downloads
1,696
×